Φόρουμ διαλόγου των Οικολόγων Πράσινων με την αυτοδιοίκηση

tremopoulos_03_260609

Μόνιμο φόρουμ διαλόγου, επικοινωνίας και συνεργασίας με την Τοπική Αυτοδιοίκηση ξεκίνησαν από τις 26 Ιουνίου οι Οικολόγοι Πράσινοι, σε δίωρη σχετική συνάντηση στην αίθουσα του Νομαρχιακού Συμβουλίου Θεσσαλονίκης. Η συνάντηση έγινε στο πλαίσιο του συνεδρίου των Οικολόγων Πράσινων στη Θεσσαλονίκη, με τη συμμετοχή του ευρωβουλευτή του κόμματος Μιχάλη Τρεμόπουλου, των μελών της Γραμματείας του κόμματος και οικολογικά ευαισθητοποιημένων δημάρχων και δημοτικών συμβούλων από κρίσιμους περιβαλλοντικά δήμους του ΠΣΘ και του νομού Θεσσαλονίκης.

 

 

Διαβάστε επίσης

“Προστασία βιοποικιλότητας και βιώσιμες τοπικές οικονομίες – Ο ρόλος του δικτύου NATURA 2000″

Διεθνή Ημερίδα με θέμα: “Προστασία βιοποικιλότητας και βιώσιμες τοπικές οικονομίες: ο ρόλος του δικτύου NATURA 2000″ φιλοξένησε στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στις Βρυξέλλες, ο Μιχάλης Τρεμόπουλος, ευρωβουλευτής των Οικολόγων

Τι κάναμε μέσα στον Ιούνιο του 2011

Περιεχόμενα: Ερωτήσεις στο Ευρωκοινοβούλιο Άλλες παρεμβάσεις στο Ευρωκοινοβούλιο Εκτός Ευρωβουλής: Περιοδείες – συναντήσεις – παρεμβάσεις Άρθρα – Συνεντεύξεις Προγραμματισμένα τις επόμενες μέρες   1. Ερωτήσεις